tisdag 5 oktober 2010

Tisdagar känns alltid bättre än måndagar

Godmorgon!
Igår var en riktigt trög dag. Det var tungt att stiga upp på morgonen, föreläsningarna gick långsamt framåt och det avancerade inte riktigt bra med arbete som skall in på onsdag. Idag känns det som en bättre dag. Solen skiner så vackert och jag fick sova längre än till halv sju i morse. Dessutom har jag klickat hem två jackor från syrransgarderob. Hoppas bara att det fungerar med leveranser och betalning, är lite skeptisk till sådant här i början, men de som säljer är antagligen lika rädda att bli utan pengar som jag är att bli utan vara.
Idag har jag inga föreläsningar men vi skall försöka göra klart arbetet så det inte blir så mycket stress imorgon. Vi har ju hela dagen på oss så jag tror nog att vi lyckas.
Igår frågade B om vi skulle fara ut på en länk men de blev aldrig av, kanske ikväll. Det otroliga är att han fråga, det brukar alltid vara jag som släpar ut honom. Igår hade vi hemmagym istället, inte riktigt min grej. behöver någon som sporrar mig om sådant skall fungera. Men vi värmde i alla fall upp med brottningsmatcher. Det var hur kul som helst, att ta i ordentlig och riktigt brottas. Sedan när vi gymmat lite hade vi en heavy metal workout. Hoppas att ingen av grannars såg oss genom fönstret när vi spelade luftgitarr, trummor och headbangade till all sorters musik. Svettig blev man absolut. Kanske det kommer upp en heavy metal workout dvd här en dag, håll utkik! Eller så inte....
Dags att bädda sängen och börja söka sig till skolan.

Ha en trevlig höstdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar