torsdag 14 oktober 2010

Lilla My ketchup

Vädret är verkligen riktigt ruskigt ute. Ibland haglar det, ibland regn och ibland snö. Solen sken till och med en liten stund under dagen. Men det stör inte mig att vädret inte är det bästa. Tycker det är mysigt när man hör vinden vina och regnet smattra mot fönstren.
På lördag är det tent som gäller, sedan bär det troligtvis av till hemtrakterna. B har höstlov nästa vecka och jag har endast en tent på fredag så säkert kommer vi att vara hemma en del då. Väggen som jag tänkte att vi skulle fixa under höstlovet kommer nog att få vara gul en stund till. Ingen har orkat ta tag i det. Så mycket annat på gång.
Efter att vi hade ätit idag så blev jag så otroligt sugen på kanelbullar. Ruskvädret kunde inte hindra mig så jag drog på mig vattentåliga kläder och kilade ner till butiken. Det fanns inga ordentliga kanelbullar så det fick bli Pågens gifflar istället. Men det duger. Sitter alltså och dricker varm choklad och snaskar på bullar. Mums!




Titta vad jag hittade senaste gången vi var och handlade! Vi har inte öppnat den ännu så jag har ingen aning om hur den smakar, men rolig är den åtminstone!




3 kommentarer:

  1. Vilken söt ketchupflaska! Den skulle nog ungarna (också...) gilla. Jag ska kika imorgon då jag veckohandlar...

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig blogg du har! Nu ska jag kika runt mera.....

    Trevlig Helg!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Trevlig helg till dig med!
    Kram

    SvaraRadera