lördag 2 oktober 2010

Lördag 2.10

Igår spenderade vi kvällen hos M. Det bjöds på räksmörgåsar, oskalade räkor och vin. Det blev en riktigt mysig kväll med uppdateringar och idol.
Kvällens planer är ännu ganska osäkra. B är för tillfället i garaget här i lappfors, antingen spelar han trummor eller försöker få igång KTM. Vad han än pysslar med lär det nog dröja en stund innan jag ser honom.
Egentligen borde jag ta tag i ett skolarbete men de finns så mycket roligare att göra. Och deadlinen trodde jag att var på tisdag men den är egentligen på onsdag så då är det inte lika panik.
Antingen skall jag ta mig i kragen och fara ut på en promenad eller så sätter jag på en film och tar fram sticksömmen. Det andra alternativet lockar lite mera faktiskt..
Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar