fredag 1 oktober 2010

Trevligt med lite ledigt

Äntligen är det helg och det känns underbart! Vi körde mot hemtrakterna idag och nu i kväll skall vi till M:s på lite god mat och ett glas vin. Längesedan vi sett varandra så det skall bli riktigt trevligt att träffas. När vi kom hem idag var det minsann en glad fyrbent vän som ivrigt viftade på svansen. Även längesen jag har busat med honom, det är tomt utan husdjur lägenheten..
Imorgon hoppas jag att vi har tid att träffa busungarna. Deras presenter är klara men jag sätter ingen bild här ännu. Det är de som skall få se sina saker först. När de fått dem kommer jag att visa bilder på handarbetet. Har påbörjat nästa handarbete också, kanske det blir en julklapp till en liten tjej..
Mina muskler tar nästan kål på mig idag. Jag har sådan träningsvärk att varje rörelse är en utmaning. Men man känner ju att man har gjort någonting då.
Förresten, igår köpte vi Maiden biljetter!!! 8 juli på olympiastadion!
Vilket flum-flum detta blev, men nu är det i alla fall dags att fräscha till sig före vi cyklar iväg.
Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar