fredag 15 oktober 2010

Njuter av fredagen

Nu har jag satt etiketter på alla inlägg. Det var inte så lätt att definiera dem. Men nu kan ni alltså skrolla ner och kika längst ner till höger så hittar ni alla etiketter och kan välja om ni vill titta på något speciellt. Men oftast så skriver jag bara om vad som hänt under dagen så det är ganska svårt då att vet vad som är relevant. Men det som jag märkte är att studierna får en betydande stor del av mina inlägg. Men det är väl så det skall vara att vara universitetsstuderande..
Nu skall jag ta ut linserna, sätta på glasögonen, mysa upp mig i soffan, kolla idol och ta fram sticksömmen.
Trevlig veckoslut!

1 kommentar:

  1. Kul att du ville vara med i min lilla utlottning!

    Hoppas att du får en fin o skön söndag!

    Kram Therese

    SvaraRadera