måndag 25 oktober 2010

Marängtårta

Skulle så vilja visa er min pågående stickning men efter julen när tjejen fått den kan jag visa upp det. Det har varit en lång dag med mycket skolrelaterade projekt idag så det blir inget långt och inspirerande inlägg. Istället bjuder jag på en bild av en marängtårta jag gjorde igår. Vi ville ha något gott till efterrätt men eftersom jag inte hade läst igenom receptet tillräckligt noga visste jag inte hur länge det skulle dröja att göra den. Så vi åt kaka på kvällen istället. Lika så bra det så var man inte så mätt efter skinkfrestelsen.




3 kommentarer:

  1. Kul att du är med i min tävling

    SvaraRadera
  2. Grattis till en 2:a plats! :)

    http://lillesissis.blogspot.com/2010/10/det-man-forlorar-det-vinner-en-annan.html

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Trevligt att du deltar i min utlottning!
    Mmm...så läckert på bilden :)
    Må gott! /Bea

    SvaraRadera