torsdag 7 oktober 2010

Regning torsdag

Bara en rast kvar i skolan är det veckoslut för min del. Borde ta o röja upp här hemma lite. Dammråttorna förökar sig snabbare o snabbare. Imorgon när B måste fara till skolan har jag åtminstone bra med tid.
Dessa nya bordstabletter fick följa med mig hem en dag. De gamla som vi hade med lilla my på börjar vara så slitna. Skulle egentligen ha velat ha nya lilla my men de vara alldeles rosa och det skulle inte alls gå ihop med vår gula vägg. Jag hoppas att vi så snart som möjligt skall ta tag i att måla väggen. Den gula färgen skär ju sig med allt. Kanske detta vore ett bra hästlovsprojekt.. Vad månne B skulle tycka om det.
Tråkigt väder idag, ser inte ut att bli någon promenad ikväll. Kanske det kompenseras upp med städningen..

Trevlig fortsättning!





1 kommentar:

  1. Jättekul Du vill vara med i min utlottning...lycka till:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera