torsdag 28 oktober 2010

Inlägg nr. 100

Vet ni vad? Detta är inlägg nr. 100! Helt otroligt. Och roligt. Tänk att jag orkat blogga så mycket. Fast jag hade nog varit uppe i detta antal redan om jag bloggat på samma portal hela tiden. Böt från bloggen.fi när det blev sådant strul med den.
Gårkvällen blev riktigt lyckad. Synd att M skall hem-hem på praktik nu så vi inte kan göra om detta snart igen. Men sen då hon kommer tillbaka skall vi nog se till att träffas!
Imorse tog jag äntligen tag i saken gällande mitt finger som fortfarande inte är bra. Imorgon skall jag till studenthälsan så då får vi se om det är något allvarligt. Alla som känner B vet att han är den snällaste som finns och aldrig skulle göra något för att skada mig. Och vi är ett sådant par som älskar att brottningsmatcher och riktigt "härja loss" allt emellanåt och det har nu aldrig hänt något allvarligt. Förutom en platt förlovningsring, lite rivmärken här och lite blåmärken där men det är nu allt. Men denna gång kanske något värre har hänt. Efter en vecka borde man väl nog ha märkt att fingret blir bättre, men det är ännu lika uppsvällt och jag kan inte böja det mer än i 90 graders vinkel för det är så tjockt. Men det konstiga med allt är att det inte gör ont. Det tar bara sjukt om jag slår i handen i något eller hastiga rörelser med fingrarna. Men det gör inte ont när jag helt enkelt bara böjer på fingret. Nåväl, imorgon kanske det kommer ett svar. Måste bara få hälsovårdaren att inte tro att B med flit orsakat detta. Det skulle lika bra ha kunna varit jag som vridit om hans finger eller orsakat något annat åt honom. Detta var bara en olyckshändelse som inträffade under en av våra brottningsmatcher och lekar.
Ikväll skall jag läsa tentlitteratur, sticka, skriva protokoll och packa inför helgen när vi skall hem-hem.
Dags att förbereda något att käka. Trevlig fortsättning!

Inga bilder idag, hittade inget inspirerande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar