torsdag 21 oktober 2010

Nya inredningsdetaljer

Nu har vi kommit tillbaka till Vasa och ikväll skall vi packa inför morgondagens resa. Annihilator konsert imorgon kväll, det kommer att bli super.Förhoppningsvis har värken gett med sig och jag kan gå upprätt och gå utan ben tunga som bly. För att riktigt bekräfta alla klyschor som finns sitter jag dessutom och snaskar på överblivna chokladplattor. Det är bra att få rensat bort gammalt godis allt emellanåt. Snart skall vi dessutom fika med pågens gifflar.





Dessa vackra trälådor har också fått följa med oss till Vasa. Vi hittade dem i garaget uppe på backen. Den ena lådan skall vi ha att ha returpapper i och den andra är ännu under planeringsstadiet. B är inte riktigt förtjusta i dem men jag fullkomligt älskar dem.



Nu skall vi förbereda fikat, sen skall jag fortsätta att bara njuta av ledigheten. Kanske en film och sticksömmen. Värken hindrar nog mig från att njuta av det vackra vädret idag.

Trevlig fortsättning på hösten!

3 kommentarer:

  1. Verkligen vackra trälådor! :) I din profil finns ett litet skrivfel..årtalet för er förlovning ;) Tänkte att du kanske vill ändra det :)
    Ha en riktigt trevlig resa och en bra konsert!

    SvaraRadera
  2. Ojdå, så de kan gå... Tack för att du uppmärksammade det. :)
    Tack så mycket, vi skall nog njuta för fulla muggar!

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Roligt att du hittat till min blogg, och tack för den fina kommentaren! Pippitröjorna har jag gjort i alla möjliga storlekar. Allt från riktiga babytröjor, till den jag håller på med nu, i herrstorlek! :) Jag har flera olika mönster som jag har följt, det finns nog att hitta gratis mönster på nätet, om man söker länge och väl!;) Skrynkelsockorna och tubhalsdukar är ju höstens absoluta favorit! :) Höstkramar till dig! Linda

    SvaraRadera