onsdag 27 oktober 2010

Halardax

Idag har jag skrivit om finska tenten som jag hade missförstått första gången jag skrev så jag blev inte godkänd. Kändes verkligen onödigt när det var ett litet missförstånd som enligt mig inte hade någon större betydelse men tydligen kunde hon inte bedöma den tenten utan jag måste skriva om den. Hoppas att det gick bra denna gång då.
Förresten idag vann jag andra pris hos Lillesissis. Jag fick välja en text som hon sedan gör på en trätag. Hoppas den kommer i posten snart.
Igår hade vi introduktion till kursen HRM. Den verkar nog vara väldigt intressant och lärorik men också arbetsdryg. Många deadlines och en hemtent att göra under endast sju dagar. Men tur att jag inte har några andra kurser denna period så jag kan satsa på den då. Det är bara jobbigt med alla grupparbeten. Det är inte det att jag inte gillar att arbeta i grupp det är jätte roligt, och att lära känna nya människor är också roligt. Men eftersom att man skall göra grupparbeten utanför klasstid så är det alltid jätte mycket fixande och trixande att få allas scheman att passa ihop så att man kan träffas. Nåja, kan inte göra något åt det. Bara att ta det som det kommer.
Dags att hoppas i duschen..
Ikväll skall vi bl.a. umgås med dessa två roliga typer:
Vi drar på oss halarna för att röja lite ikväll. Man skall njuta av studielivet så länge det varar!

Trevlig fortsättning på kvällen!



Ville sätta in en bild på de här två också. Jag saknar att få umgås med dem..Hoppas vi planerar in något snart!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Kul att du vill vara med i min tävling och tack för att du länkar!

    Ha en fortsatt trevlig onsdag!
    Kram ia

    SvaraRadera