tisdag 30 november 2010

Dags för julchokladen

Denna dag har varit hektisk och stressigt. Plötsligt fick jag en massa uppgifter och arrangemang jag borde fixa så snabbt som möjligt. Nu har jag i alla fall fixat det viktigaste, nämligen rosetterna till årsfesten. Har suttit och pillat med dem i några timmar men nu är alla klara och det tog sist och slutligen inte så fasligt länge att göra 100 st.


Rosetter till kvinnorna, männen har ett rakt band från axel till höft.


Resten av kvällen skall jag fortsätta att göra lite julklappar och njuta av ett glas glögg. Pepparkakorna är slut, men det får bli morgondagens projekt.

Vilken tur att man får äta mycket choklad kring julen. Här hos oss har vi åtminstone börjat.


Denna vackra lykta fick jag av svärmor i helgen. Hon hade inte någon passlig plats för den, men jag hittade en passande plats åt den i vårt kök. I lampan passar den bra, tur att den inte var för tung.


Dags för en varm dusch och myskläder!

Trevlig fortsättning på kvällen!

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Nu är tävlingen avgjord och vinnaren dragen!
    Kom in och kolla om det blev du!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Roligt att se att lyktan kom till användning. Kram från svärmor

    SvaraRadera
  3. Jätte fin lykta. Kul att du hittade mej och på det visset hittade jga dej.
    Ha det Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Så roligt att du vill delta i min utlottning och samtidigt ger mig litet reklam med din länkning. Ha en riktigt skön dag!/Merja

    SvaraRadera
  5. Tittar in och önskar dig lycka till i min utlottning:)

    SvaraRadera