måndag 15 november 2010

Marika Carlsson var fantastisk

Nu är det längesen. Men jag har haft så mycket att göra. Veckoslutet blev inte så lugnt men det hör ju till att alla pappor skall firas på ett eller annat sätt. Men min farfar och B:s farfar hann vi inte besöka.
På fredagskvällen var vi på Stand up och det var otrooligt bra. Marika Carlsson kan verkligen bjuda på sig själv och underhålla publiken.
Idag är pappa på besök. Inte just för tillfället är han här men senare skall vi troligtvis och käka med M och han. När jag och B på fredagen var och shoppade presenter till våra fäder råkade jag i ögonvrån se ett par underbara skor. Men jag tänkte inte spendera den summa pengar jag egentligen inte behövde. Men vet ni vad, idag köpte pappa dem åt mig!!! Han är underbar, tack pappa! När man flyttar hemifrån får man inte fickpengar mera och dylikt så nu tyckte han att han skulle köpa något åt mig. Tack!
Tänkte visa lite bilder på annat vi shoppade i fredags:


Ett reflex till min halare. Nu syns jag i mörkret.



Juldoft att sätta i vatten ovanför ett värmeljus eller droppa några droppar på "pepparkakan". Nu börjar det småningom dofta jul i hela vår lägenhet.

B var överlycklig när han hittade Simpson öl.


På fredagskvällen myste vi till det med tortillas och vin.


Nu skall vi hoppas att det inte dröjer lika länge till igen förrän jag återkommer.

Trevlig måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar