fredag 26 november 2010

Julstämning i lägenheten

Nu är julpyntet framme, granen är klädd och gardinerna på plats. Nu är det bara att njuta! I helgen blir det väl att småfira lilla jul lite. Imorgon skall vi på middag hos B:s föräldrar och på söndag blir det middag hos mammas. Men idag blir det städning av cella med styrelsen.
Idag började jag paketera in julklappar, men jag önskar att jag hade flera att paketera in. Det är så mysigt och roligt!
Titta vad B kom hem med åt mig idag när han kom från skolan. Han ville inte smyga på med den eftersom att jag var hemma så jag fick den redan idag.













Trevlig veckoslut och glad lilla jul!
(säger man förresten glad eller god?)

2 kommentarer:

  1. Va fin glaslykta! Jag har sett på den några gånger och hade faktiskt tänkt köpa den till dig i julklapp...men nu hamnar jag att tänka ut nåt annat istället. :)
    Trevlig helg! :) /M

    SvaraRadera
  2. Nu ligger din lapp i skålen!! Lycka till!!

    SvaraRadera