tisdag 9 november 2010

Kom på Stand-up på CellaNova på fredag kl. 18

Snabb uppdatering innan jag drar på mig halaren. Ikväll har gulisarna sitt spexframförande och efter det får de sina halare och gulisutmanaren koras. Troligtvis far jag hem efter Cella. Skall ju ändå ut imorgon, på Halarkramen. Men om B är påväg också till ollis kanske man slinker in där en stund. Nåja, det får vi se senare. Man skall inte planera för mycket. Då blir det aldrig som man tänkt sig.
Imorgon skall jag fara och visa upp mitt finger igen. Hoppas att de kan säga vad felet är då.
Om det är någon som vill komma på Marika Carlssons omdiskuterade stand-up show "En negers uppväxt" så ordnas det på Cella på fredag kl. 18. 8€ för studerande och 15€ för andra. Jag hoppas att någon tar kontakt med mig och kommer. Detta är ett ypperligt tillfälle att träna sina skrattmuskler och dessutom är det väldigt billigt! Ring eller maila mig så fixar jag biljetter.


Hoppas i duschen o drar sen på mig denna, ursäkta den dåliga kvaliteten..

2 kommentarer:

  1. Så skoj att du är med i min utlottning - du har två lotter <3 Kram! Therese Sockenvägens Söta

    SvaraRadera
  2. Hej Therese! Det var mycket i det inlägget som jag inte förstod..gissar att det är studentslang.;)

    Men, jag hajjade iaf att du lagt in en länk och vill vara med i utlottningen och det tycker jag är hur kul som helst!!=)

    Ha en bra kväll!

    Kram, Matilda

    SvaraRadera