måndag 8 november 2010

Min vinst och en liten uppdatering av läget

Nu är det mycket på gång. Både i skolan och på fritiden. Därför kanske jag inte har tid att uppdatera så ofta. Men jag skall se om jag hinner lägga upp ett inlägg nu som då.
Veckoslutet firades hem-hemma med middagar och kalas.
Inget nytt med fingret. Skall på onsdag till Studenthälsan igen så vi får se om det kommer upp något nytt. När jag pratade med hälsovårdaren idag via telefonen så sa hon att det nog knappast är brutet. Men jag förstår inte vad det kan vara. Det har snart gått tre veckor och ingen förbättring.. Jag börjar bli riktigt irriterad och rastlös om jag inte får sticka snart.
Angående lägenheten har vi inte hört något nytt.
Idag fick jag hem min vinst av Agneta med bloggen Bergabotrollmor. Nu är det bara att låta fantasin flöda för att hitta på något kreativt med tyget. Några ideér?
Nu måste jag återgå till skolarbeten.

Trevlig måndagskväll!




Kortet av Agneta
Mariehamn, Pommern



Tyget som jag vann



Underbart juligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar