onsdag 10 november 2010

Studieliv

Imorse var jag till Studenthälsan men inget nytt. "Kom tillbaka om en vecka om det inte blivit bättre så tittar läkaren på det då". Jag börjar bli riktigt irriterad på Studenthälsan. Varför skall jag behöva komma tillbaka om en vecka, det har redan gått tre veckor sen fingret skadades och inget har blivit bättre. Kan de inte ge mig en tid till läkaren nu med det samma då. Hälsovårdaren kan ju inte göra något åt detta ändå. Nåja, nya direktiv om hur jag skall ha skenan under fingret och ända gången jag får ha den borta är när jag duschar. Alltså måste jag sova med den också...
Spexet igår var riktigt roligt. Cyklade nog hem ganska snabbt efter att spexet var slut. Ikväll åker halaren på igen men ikväll blir det till Fontana som vi styr kosan. Idag ordnas nämligen halarkramen. Alla intäkte från diverse evenemang som ordnas på olika håll i Vasa idag går till välgörande ändamål som i år är till barnpsykiatriska enheten på Vasa central sjukhus, Roparnäs enheten. Känns roligare att delta när man vet att pengarna inte hamnar långt borta utan att de gör nytta här i kommunen.
Om en timme skall jag till skolan för en rast i IB. Annars inget annat på schemat i skolan idag.


Det finns fortfarande biljetter till Stand-up showen på CellaNova kl. 18 på fredag. Ta kontakt med mig eller kom in till IB och köp din biljett!


Tänkte visa några bilder på Hartwallkorgen som numera fungerar som en returpappers uppsamlare. Mycket snyggare än att ha en papperspåse att stå fram som man samlar tidningar i.


Trevlig fortsättning!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar