torsdag 11 november 2010

En lugn eftermiddag

Igår på kvällen drog vi på oss halarna igen och inledde julfirandet tillsammans med ett gäng kompisar. Vi drack rykande het och god glögg och åt pepparkakor hemma hos B och M. Efter ett par timmar for en del av oss till Fontana. Några timmar senare hade vi minglat klart och for hem och fick en hel natts sömn.
Har inte något inspirerande att komma med. Det har varit rätt så fattigt med sådant på senaste tiden. Förhoppningsvis börjar det flöda med mera handarbeten och inredning om ett tag igen.
B är på hockey kväll till M:s b ikväll så jag är ensam. Har börjat titta en ny tv-serie. The Event. Blev så in i den idag så jag kollade ungefär fyra avsnitt på rad nu på eftermiddagen. Det var tänkt att jag skulle börja skriva på lite skolarbeten men det lämnade helt på sidan. En annan dag..
Nu skall jag titta på Robinson och önska att jag hade mera glögg hemma... De hade ingen vid Siwa, typiskt.

Tyvärr inga bilder ikväll.

Trevlig fortsättning!

2 kommentarer:

  1. Hej Therese!
    Roligt att du ville vara med på min utlottning!
    Trevlig blogg du har och så gott med glögg och pepparkakor nu när det går mot jul!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Du har missat min utlottning, välkomen in och prova lyckan.
    Kram Nettan

    SvaraRadera