lördag 4 december 2010

Årsfesthelg

Jag vet att uppdateringar har lyst med sin frånvaro men jag har helt enkelt inte haft någon tid över för bloggande de senaste dagarna. Nu har det dock börjat lugna ner sig lite för min del vad gäller årsfesten och allt fixande. Igår var det tomtedisco och då fungerade jag som serveringspersonal. Jag skulle säga att det gick över förväntningarna trots att det var en stor sitz. Idag är det supé och imorgon silliz, men jag kommer nog inte att delta fysiskt på dem. Har varit med och fixat diverse saker till tillställningarna men beslöt sist och slutligen att inte delta själv. Men det har varit roligt att ändå få vara med och ställa till.
Idag skall jag försöka ta tag i hemtenten som skall inlämnas nästa vecka. Dessutom skall jag luncha med svärföräldrarna som är och julshoppar här idag. B har åkt hem över helgen så jag är ensam, men kanske jag skulle få mera gjort vad gäller skolarbeten då. Hittills har det inte sett så lovande ut åtminstone. Men till kvällen tänkte jag ta tag i det.

Dags att börja plöja igenom litteratur inom HRM


Av en styrelsemedlem fick jag en goodiebag fylld med småsaker som man alltid behöver. Detta var verkligen en rolig överraskning! Tack så jätte mycket!

Julklappar under granen, inte så många ännu. Men jag hoppas att vi skall ha tid att shoppa julklappar nästa vecka. Och bara jag har tid för lite handarbete så blir det nog flera paket under granen så småningom.


Om en stund skall jag traska in till centrum och luncha. Dags att fräscha till sig lite.



Trevlig fortsättning på veckoslutet!
Hoppas ni som är på årsfesten får en hejdundrande helg!

1 kommentar:

  1. Kul med Paket redan :)


    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    Välkommen att vara med :)
    Håkan

    SvaraRadera