tisdag 21 oktober 2014

Tävling hos The sweet life of Malin

Jag har fler än en gång klickat mig in på denna webshop, Malin´s Foodie Living och scrollat bland alla härliga produkter. Ännu har jag inte kommit till skott med en beställning. Kanske främst för att jag inte är i akut behov av något just nu och känner väl att med en "halv" inkomst måste man prioritera vad man shoppar.
Ni kan tänka er hur glad jag blev när jag då läste detta inlägg!
Tänk om man kunde vinna!

Här kommer mina fem favoriter:

- Kniv med dubbelhandtag
 En sådan har jag velat ha ända sedan jag började titta på Nigellas matprogram på tv och hon hade en sådan. Den verkar så smidig!

Hittas här
- Bourbon vaniljpulver 
 Eftersom jag försöker baka så "rent" som möjligt skulle jag gärna byta ut vaniljsockret till äkta vaniljpulver 
Hittas här 

- Smaksatt kaffe: chokladtryffel
Hur gott låter inte det kaffet?
Hittas här
- Jordnötssmör, smooth
Jag använder väldigt mycket jordnötssmör i mina bakverk och denna sort har jag inte testat ännu
Hittas här
-Chia-frön, svarta
Chia frön är väldigt inne just nu men jag har ännu inte provat dem. Skulle gärna testa "den där puddingen" som alla skriver om

Hittas här


Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på tur!


Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar