fredag 17 oktober 2014

Nygammal vinställning

Av mamma fick jag en del saker som hon rensat ur sin lägenhet nu när hon har flyttat. Det mesta har jag sålt på olika loppisar, men några små saker har jag också behållit själv. Bland annat en vinställning. Tyvärr passade inte stilen ihop med en annan ställning som vi hade hemma sedan tidigare. Med en sprayburk ändrade jag utseendet på den på några minuter. Och nu har vi två vinställningar som någorlunda passar ihop med varandra.

Så här såg vinställningen ut innan jag gjorde något åt den. 


Efter lite sprayfärg blev den matt svart.


Och vips har vi två ställningar uppe på bokhyllan. De är ju inte helt lika till utseende, tyvärr, men jag tycker ändå att de passar ihop.
 Jag har ännu ett "omvandlingsprojekt" som jag skall blogga om när jag fått tagit ordentliga bilder. 

Therese

2 kommentarer: