fredag 7 juni 2013

Rabarberinspirerat

Min första semesterdag har börjat riktigt bra. Jag har pysslat på med diverse småsaker hela morgonen men så småningom skall jag bänka mig i en solstol ute och bara slappa i några timmar. Man kan ju inte vara alltför aktiv när man är ledig heller.
Ikväll får vi gäster som kommer över på en grillkväll så lite skall jag ännu plocka upp här inne så det inte är alltför råddigt... Funderar ännu på om vi skall försöka sitta ute och äta eller om det är bättre att vara inne... Måste nog konsultera sambon sen när han kommer hem.


Jag har förberett en rabarberpaj tills ikväll. Nu är det bara att smälta smöret och sen in i ugnen.

Jag har förberett lunchen. Det får bli rabarberkräm idag.

Snart skall jag bege mig ut i värmen och fortsätta läsa om Obamas uppväxt.
Ha en skön fredag!

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar