tisdag 25 juni 2013

När kommer bebisen?

Även fast jag oftast tycker att tiden går i snigelfart gällande graviditeten blev jag idag alldeles paff när jag började tänka på hur lite tid det egentligen är kvar tills bebisen beräknas komma. Det är ynka 3,5 vecka kvar till fredagen den 19 juli. För att ändå försöka förbereda mig på att jag kommer att vara gravid längre än så har jag gissat på att bebisen vill komma 23 juli.
Nu vill jag höra när ni tror att bebisen kommer? Vad är era gissningar? Under midsommarhelgen gissade min familj på olika datum och jag tänkte göra en sammanfattning här på bloggen senare när flera har gissat. Ingen insats och ingen vinst... Bara ära och berömmelse.
Så lämna en liten notis i kommentarsfältet med er gissning!

Therese

5 kommentarer:

  1. 27.7 på blivande faffas födelsedag! /Milla

    SvaraRadera
  2. ja sko å ha tippa 27 som Milla men iställi sejr ja 21.7. :) Anna

    SvaraRadera
  3. Frank gissar 22.7.

    SvaraRadera