tisdag 11 juni 2013

Hemgjord potatissallad

Och semesterlivet fortsätter i sakta mak. Idag har jag hunnit med diverse småfix inomhus, ett rådgivningsbesök samt en del matlagning.

Bilderna får sammanfatta dagens aktiviteter hittills.

Gjorde en potatissallad enligt mammas recept. Hemgjord potatissallad hör till sommaren!



















Klar att avnjutas och smakar så gott!

Har som vanligt läst en del också.

Min "inomhusbok". Eftersom den är så tjock och tung orkar jag inte ha den i solstolen när jag läser utomhus. Det blir alltså bara att jag läser på den här när jag är inne och med senaste tidens vackra väder har det inte skett så ofta, därför dröjer det rätt så länge att plöja igenom den.
Björn hade varit så snäll och köpt en korsordstidning åt mig ifall jag skulle tröttna på att bara läsa. Det är roligt att han tror att jag är en "medellösare", men i ärlighetens namn är nog kryssen i denna tidning lite för svåra för mig. Lite mera hjärngympa då helt enkelt.

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar