måndag 10 juni 2013

Mera böcker

Jag tror att kroppen har fattat att jag är ledig nu. Det mesta har blivit mycket jobbigare än det var tidigare. Att cykla är inte längre lika skönt- det trycker på i magen, när jag promenerar är det inga höga hastigheter jag kommer upp till för då börjar magen och ryggen strejka, att böja sig ner och plocka upp något från golvet är en riktig ansträngning. Alla små saker har blivit till mindre projekt nu. Idag på förmiddagen var jag in till centrum en sväng för att uträtta diverse ärenden. När jag kom hem var jag alldeles trött i kroppen och huvudet. Det är så skönt att veta att jag inte behöver orka med mycket heller. Jag får gå här hemma och slänga mig på soffan för en tupplur när det blir för tröttsamt.


Fyllde på med böcker från biblioteket. Nu skall jag väl klara mig en stund igen.

Dagens mage och sköna hemmakläder.

De här shortsen är nog ett av de bästa köpen jag gjort gällande gravidkläder och då är de inte ens menade för gravida. Under 10€ från H&M. och i tillräckligt stor storlek så att de är riktigt löst-sittande


Nu skall jag fortsätta läsa den här boken och vänta på att Björn slutar jobbet.


Källa

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar