torsdag 6 juni 2013

Nytvättade kläder

Idag var det min sista dag på jobbet. Jag kommer aldrig att återvända till samma jobb. Känns faktiskt lite vemodigt eftersom jag har trivts så bra med atmosfären. Kanske någon gång i framtiden återvänder jag till Hanken men då är det nog med andra uppgifter. Nu skall jag inte fokusera på något jobb på väldigt länge. Nu skall jag bara njuta. Börjar med att tvätta en massa kläder. Eftersom pappa och M var så snälla att transportera hit byrån som vi skall ha  bebisens kläder i så har jag nu kunnat börja tvätta alla kläder. Man förundras över hur små de faktiskt är. Är bebisen faktiskt så liten att de här kläderna skall passa? Otroligt!

Tvättade kläder som väntar på sortering i byrån

Kläder på tork


När vi var till Teneriffa kunde vi inte låta bli att köpa sådana här t-shirts med roliga tryck



Imorgon är alltså min första semesterdag. Undrar vad jag skall hitta på då?

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar