fredag 12 juli 2013

Inget nytt under solen

39+0 idag. En vecka kvar. Men jag gissar ju att bebisen kommer den 23e..
Det har varit lite spännande på senaste tiden ifall något skulle börja hända. Vi har nämligen ett bröllop imorgon som vi gärna skulle fara på. Jag har varit lite nervös att något skulle hända men som det har sett ut hittills kommer det nog att vara tyst som i graven på den fronten. Vi kan lugnt fara på bröllopet. Från och med söndag är det sen inget som hindrar bebisen att komma. Då har vi inget mera inplanerat som vi borde hinna med.
Idag skall jag bänka mig i frissastolen en stund. Förutom det skall jag också försöka göra klart åkpåsen. Det är inte många moment kvar. I övrigt skall jag bara försöka njuta av att jag ännu kan bestämma helt hur mina dagar skall se ut...

Snart snart...

Igår steriliserade jag diverse tillbehör så att de är klara att tas i användning när den dagen kommer.
Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar