onsdag 10 juli 2013

Födelsedagspresenter

Igår var det min födelsedag. Den firades lite på kvällen med middag tillsammans med sambon. Först körde vi ut till Molpe och Strand Mölle. Jag har länge velat prova restaurangen där så när jag fick bestämma vart vi skulle fara blev det en sväng till Molpe. Sedan blev det en sväng till Kaffehuset August för efterrätt. När vi kom hem var vi så mätta så och slöa så vi stannade i soffan och såg en film resten av kvällen. En riktigt lugn och gemytlig dag.
På söndagens kalas fick jag många fina presenter av gästerna. Tack allihopa för alla presenter!! Bl.a.  fick jag en fotbehandling på Vaasa Day Spa som jag avnjöt i måndags, en salladsbunke och lite smått och gott att äta. Resten i bildformat nedan.

Ett nytt överkast i vitt. Nu kan jag ha fram filten, den passade inte alls ihop med det förra överkastet som vi hade.

Titta så vackert de blev!

Det är inte helt slätt, utan innehåller lite mönster

En massa fina blommor har jag fått!

Och två uteblommor också.

En kakspade, med muminmamman. Tänk att jag inte har haft en sådan tidigare!
Idag kommer syster och hälsar på. Eftersom hon hade jobb på söndagen, kunde hon inte komma då så hon får en egen dag istället. Vi hoppas på bra väder hela dagen så att vi kan vara ute och njuta!

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar