lördag 20 juli 2013

Färdigställda handarbeten

Igår fick jag färdigställt två handarbeten och dessutom påbörjat ett tredje. Mössan blev klar, jag köpte knappar till åkpåsen och sydde på dem samt stickade en tågsocka. Det som jag tyvärr inte tänkte på vad gäller sockan var att jag använde ett lite tjockare garn än till det andra paret så de här kommer nog inte att passa på en bra stund eftersom de blev så stora...

En hjälmmössa

Åkpåsen med träknappar

Den ser verkligen lång ut....

Varför svänger sig vissa bilder...

En vit tågsocka med lite silvergarn inbakat


Av farmor och farfar fick bebisen en till filt.

Med söta hundar på
Och idag går vi hemma och väntar, läser lite, lagar lite mat, handarbetar lite, tittar lite tv och så vidare. Allt för att få tiden att gå så snabbt som möjligt.

Therese

2 kommentarer:

  1. Fina saker du fixat! Vi har haft mycket användning av våran åkpåse! :) Lycka till med förlossningen sedan då det är dags!

    Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att höra att ni har haft användning av åkpåsen. Jag hoppas den kommer till användning här också! :) Tack så mycket!

      Radera