måndag 29 juli 2013

41+3

Nu kan jag med rätt så stor säkerhet säga att jag inleder sista veckan som gravid. När det blir måndag igen nästa gång borde vi ha fått träffa vår bebis.
Helgen förflöt på som vanligt. Jag satt ute och läste någon bok största delen av tiden medan sambon fixade med ett och annat inomhus. Han har beställt en ny gitarr, förstärkare och högtalare så än en gång krävdes det lite omstrukturering. Jag börjar mer och mer längta till den dag när vi har möjlighet att skaffa vårt eget ställe. Något som är vårt där vi får göra vad vi vill. Och något större. Där man inte behöver kompromissa om vad som skall få plats och inte. Den dagen kan inte komma fort nog.
Idag tänkte jag faktiskt försöka göra lite nytta här hemma och baka kex. Båda kexburkarna gapar tomma...  Om jag skulle få fyllt den ena av dem skulle det vara bra. Får se hur långt orken och humöret räcker. Sen borde jag tvätta lite kläder och stryka lite lakan också. Oj oj, nu blev jag nog busy...
För att liva upp hela bloggen lite bjuder jag på lite bilder från en promenad som vi gjorde förra veckan. Allt för att försöka få igång förlossningen... Men inget hände, bebisen var nog inte redo ännu.








Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar