måndag 22 juli 2013

40+3

En ny vecka med ännu en måndag inleds och jag har fortfarande inget roligt att rapportera. Helgen gick ändå rätt så fort eftersom jag fick ha sambon hemma. Nu är han åter på jobb och jag skall sysselsätta mig själv igen. Fast som hälsotillståndet är för tillfället behövs inga sysselsättningar. Det räcker med soffan och tv:n. Känner mig riktigt trött idag.
I lördags hade Iron Maiden en konsert i Finland. Vi var förstås lite snopna över att inte kunna fara eftersom det brukar höra till att alltid fara på deras spelningar i Finland. Vi har ju en härlig orsak till att inte kunna fara i år så det var nog ingen större besvikelse. Men sambon tröstade sig ändå med något Iron Maiden relaterat eftersom ingen bebis syntes till på hela lördagen.

Trooper öl



Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar