lördag 4 februari 2012

Spikat lördagsschema

Gomorron!
Jag har precis avnjutit två koppar caramel kaffe och skall så småningom ta tag i lite skoluppgifter. Jag har ett strikt schema som måste följas denna helg för att jag skall hinna med allt, vad gäller skoluppgifter. På sidan av dem har jag inga planer och tar tiden som den kommer. Björn är hemma hos sina föräldrar över veckoslutet för att jamma med bandet. Jag valde att stanna hemma eftersom att jag vet sedan tidigare att åker jag till hemtrakterna under veckoslutet blir det absolut inget gjort på skoluppgifterna. Bättre att stanna hemma och jobba i lugn och ro då.
Temperaturen ligger ännu under -20 strecket så en motionsrunda ute kan man glömma. Hoppas på varmare väder till nästa vecka och skall man tro väderprognoserna kan man visst börja vistas ute utan att klä sig som en michelingubbe.
Nu skall jag börja på med mitt tighta schema.
Tänkte visa bilder på vår "nya" fruktskål. Det är min mormors gamla burk och jag tycker den är väldigt charmig. Passar utmärkt som fruktskål. Nu är det lite väl äppeldominerat där, men hinner jag och handla idag skall den få sig ett upplyft!




Klä er varmt om ni behöver vistas ute! Annars är det också en mycket god idé att värma en kopp te och ta fram sticksömmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar