lördag 18 februari 2012

Portfolion är klar

Portfolion är äntligen klar! Det betyder att jag med gott samvete kan njuta av ett glas vin, lite nötter och sticksömmen resten av kvällen OCH jag får köpa en ny muminmugg. Egentligen skulle jag nog ha blivit klar tidigare men jag var på en promenad på eftermiddagen. Blåsigt, men det var skönt att få lite frisk luft emellan.
Tänk vad mycket en liten morot kan göra. Jag vet med säkerhet att skulle jag inte ha haft den där moroten skulle jag nog inte ha orkat de sista timmarna nu här ikväll när jag satte samman hela arbetet. Nu är den trots allt klar och jag har en sak mindre att stressa med nästa vecka. Jag hoppas på en lika produktiv dag imorgon också. Även om jag inte kommer att motivera mig med en muminmugg då.

Resten av kvällen är ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar