lördag 25 februari 2012

Middagspaus

Det går bra med avhandlingsanalysen. Fyra och en halv sida är skriven. Jag tror starkt på att den kommer att bli klar idag. Jag siktar på det.
Jag tänkte passa på att visa mina nya skor som jag fick igår. Jag hade beställt två par från Members men tyvärr var det ena paret slut. De som jag mera ville ha. Men dessa kom i alla fall och de passar riktigt bra.







På tal om skor, så håller jag på att rensa lite bland mina gamla skor. Det finns flera par som jag knappt har använt. Finns det någon som har stl. 36 och skulle vilja få några par gratis skor. Jag har tappat orken för att sätta upp något mera på Syrrans garderob, tänkte därför försöka skänka bort dem helt gratis innan de åker ut härifrån. Så om det finns någon som vill se bilder på några skor som är i bra skick så kan ni kontakta mig på min mail eller i kommentarsfältet. Annars för jag de helt enkelt till någon välgörenhetsinsamling. Jag har inte tid med något loppisbord...

4 kommentarer:

  1. God fortsättning på analysen.
    Synd att jag har lite för stora fötter..;.).
    Ha en bra "sportlovs" vecka!
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. snygga skor! vad är det fö märke och vem hade upp dem på members?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är de! :) Det var skor från Nelly.

      Radera
  3. Sätt gärna upp bilder på dina skor du vill bli av med här på bloggen. :)

    SvaraRadera