lördag 18 februari 2012

En morot i porslin

Nu har jag gjort upp en deal med mig själv. Om jag idag får helt klar portfolion, den skall vara i det skick att jag skulle kunna skicka in det meddetsamma, inte bara sådär halvklar med andra ord, får jag köpa en ny muminmugg. Prioriterar jag annat, d.v.s. tränar, stickar eller bara slappar framför tv:n och inte har gjort klart portfolion blir det ingen ny mugg!

Den här nya muggen skulle jag gärna vilja ha men jag vet inte om den finns att få tag i någonstans...

Den här skulle jag gärna också köpa men den har inte kommit ut på marknaden ännu...



Så det blir antagligen någon av dessa









Alla bilder från muminmuggar.se


Tänk så många muggar som jag inte har...
Bara att fortsätta skriva nu då.

Trevligt veckoslut!

2 kommentarer:

  1. Trevligt veckoslut till dig oxå! O lycka till med portfolion! Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Tack! Nu e den äntligen klar! :)

    SvaraRadera