lördag 25 maj 2013

Inget IKEA men en dag i solstolen tackar jag inte nej till

Det blev inget IKEA idag sist och slutligen. Igår kväll när vi funderade över vad vi behöver så var det ändå inte så värst mycket som vi kan skaffa från IKEA. Det känns lite onödigt att köra flera timmar för bara några handdukar. När vädret dessutom var så här fint när vi vaknade imorse så beslöt vi oss för att stanna hemma i alla fall. 

Så nu väntar jag på att solen skall börja lysa framför huset så att jag kan slänga mig i en badenbaden och ligga och njuta hela dagen. Eftersom det dröjer en stund ännu innan solen står framför huset så passade jag på att förbereda dagens mat under tiden. Så behöver jag inte slösa tid på det mitt under dagen när det finns möjlighet att vara ute och njuta.

Det blir korvsoppa till lunch idag.



Passade på att koka en stor sats så det räcker flera dagar.


Hoppas att alla har möjlighet att vara ute idag och njuta av det härliga sommarvädret!

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar