onsdag 8 maj 2013

En liten tillbakablick

Så där, nu har en liten ändring skett. Jag river mitt hår och blir snart riktigt arg på tekniken så därför får det se ut så här en stund.

När jag gick igenom lite bilder för att hitta något nytt att sätta som header kom jag över en massa härliga bilder från förra sommaren. Jag tänkte dela med mig av några för att skapa lite sommarstämning på bloggen.


Först några bilder från vår resa till Helsingfors och Åbo förra sommaren med M&F.

I väntan på båten till Sveaborg




Midsommar spenderades traditionsenligt på Bötesberget och för en gångs skull med helt underbart väder!


Solnedgången på berget

En härlig sommarkväll på vår gård


Roadtrip till Haparanda
 
Kukkolaforsen

Vår campingplats

Tidsfördriv inne i campingstugan


Sommaren får gärna komma nu! Trots att den inte kommer att innehålla så många resor i år finns det ju annat härligt att se fram emot!

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar