onsdag 6 april 2011

Önskeskorna

Igår när jag traskade till skiftesmiddagen invigde jag mina vita converse för våren. När man äntligen kan använda vita tygskor utan att hoppa mellan vattenpölar hela tiden är det vår. På en del ställen har de till och med hunnit sopa vägen och det är så underbart när vägarna blir bara! Men idag visar vädret sig åter inte från sin bästa sida. Dimmigt och fuktigt väder. Men rätt så varmt åtminstone. Men vad händer egentligen med min blogg.. Den har blivit till en väderleks observerare. Men för mig har vädret så enormt stor betydelse när det kommer till humöret. Jag påverkas väldigt lätt av om det är solsken ute eller grått och trist som idag.. Men nu ser det faktiskt ut att bli lite bättre till eftermiddagen.
På tal om skor. Jag skulle väldigt gärna ha ett par sådana här. Men de får nog vänta tills lönen börjar rulla in. Hur mycket jag än skulle vilja ha dem på mina fötter genast..

Bild härifrån


Jag har just varit och beställt pizzor tills ikväll och det är flera än förra året kan jag säga. Roligt att så många vill delta!
Idag åker förresten Pappa och Monica till turkiet. Ha en skön resa! Hoppas vädret*visar sig från sina bästa sidor! NJUT!

Ha en trevlig fortsättning!

*varför skall jag blanda in vädret i var och varannat sammanhang..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar