tisdag 5 april 2011

Ingen undersökning idag

Det blev inga intervjuer idag. Deltagarna hade blivit magsjuka. Tråkigt men inget man kan göra något åt. Istället kunde jag ju delta i "Skiftesmiddagen". Ordet inom citationstecken eftersom att ingen från den gamla styrelsen som inte är med i nya styrelsen deltog. Men vi hade trevlig vi som var.
Imorgon är det den legendarisk bingopizzan som står på tur. Alla ni hankeiter som inte anmält er. Gör det senast kl. 12 imorgon, onsdag, till mig via mailen eller på listan i tidningsläsesalen. Evenemanget blir alltså 19. på Cella. Kolla tidigare utskickat mail för mera information. Vi hoppas att det blir många deltagare.
Dags att ta fram papper och penna.. Sudda, ändra, göra om.. Men jag har det i huvudet åtminstone!

Trevlig fortsättning på kvällen!

Om någon hittar min stickmotivation. Vänligen returnera den så snabbt som möjligt! Jag saknar den men kan inte hitta den hur mycket jag än försöker..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar