onsdag 10 februari 2010

Lunch

Snart skall jag äta ärtsoppa till lunch och sedan far till skolan för en kostnadsberäkning övning. Tur att jag bara har en lektion idag för jag har ännu en del som måste skrivas på konsumentbeteende arbetet. Imorgon skall vi sammanställa det. Imorgon har jag också en finska presentation så den har jag tänkt att öva till lite också. Kanske finslipa power pointen ännu lite.
Sen när konsumentbeteende arbete är gjort kommer det att kännas som en sten som tagits från mina axlar. Hoppas bara att det blir bra. Även om det blir mindre jobb när vi är flera som skriver så är det ändå rätt så omfattande och mycket som man borde ha lärt sig efter att det är gjort. Men bara för att det arbetet är klart betyder det inte ledigt. Långt ifrån. Svenska hemtent. Kostnadsberäkning instuderingsfrågor och inlämningsuppgifter. Tentlitteratur.. And it goes on..
Men idag känns förkylningen mycket bättre. Halsen är lite sjuk men inte så jag störs av det. Jag kunde träna lite igår också. Ikväll skall jag försök hinna med lite motionering också.
Onsdag redan. Sen kommer torsdag innan man vet av det och så måste man packa för hemfärd. Och i helgen blir det barnkalas för hela slanten. Men skoj skall det bli.
Dags att värma upp gårdagens ärtsoppa.
Fortsatt trevlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar