torsdag 11 februari 2010

Snöar igen

Det snöar igen.. När skall det sluta? Nu får det räcka. Jag har inget emot att det är vinter ännu en stund men de kunde ju skuta snöa så att det inte tar så himla länge förrän det smältar bort.
Har haft finska presentationen nu på morgon och det gick helt bra. Nervositeten gjorde sig bara påmind en liten stund. Sedan gick det som det skulle. Förutom min racerfart i början. Men med lite tillrättavisning blev farten långsammare.
Har haft HankMark möte också. En del som skall planeras nu inför diverse tillställningar och offerter som skall begäras. Om lite mindre en timme blir det att dra på sig vinterstövlarna igen för att traska till skolan. Vi skall sammanställa konsumentbeteende arbetet. Jag hoppas att det inte drar ut på tiden. Men man vet ju aldrig.
Igår började jag med målarprojektet. Men konstaterade i dag att det behövs ett varv till vit målfärg för att det skall täcka riktigt ordentligt. Kommer inte att få dem klara ännu den här veckan. Men så småningom. Och det är ju också inget jag behöver ha bråttom med. Det är ju bara för skojs skull. Lådorna har B gjort i lågstadiet och jag fick lov att måla om dem för att ytterligare utrota allt träfärgat. Men nu i efterhand kom jag på att jag borde ha målat dem svart med vitt handtag istället. Då skulle de passa bättre in i hyllan som jag skall måla vit så fort det går att utnyttja balkongen igen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar