tisdag 9 februari 2010

Förkylning och hosta

Tog ut min sovmorgon och snoozade till tjugo över nio. Det var skönt . Nattens sömn var inte den bästa i och med att B har en sådan fruktansvärd hosta att man tror att han skall hosta upp sina lungor när som helst. Men när han steg upp kl 8 kunde jag sova gott en stund till.
När jag steg upp var min hals och nacke inte i bästa skick. Men nu efter kaffe och yoghurt känner jag inte av förkylningen så mycket mera. Hoppas att det bara var gårdagens halsont som varade för denna gång. Har ingen lust att ligga hemma och tillfriskna. SÅ mycket som måste göras. Och dessutom två barnkalas i helgen. Men som det känns nu skulle jag till och med kunna träna lite smått ikväll. Men det återstår att se hur det blir senare mot kvällen.
Idag skall jag skriva på konsumentbeteende arbetet. Det lockar inte. Inspirationen vill inte infinna sig. Men det är bara att ta tjuren vid hornen och sätta igång.
Nu är förresten alla delarna stickade. Det gäller bara att få ihop den och sticka kragen. Inte min starka sida. Men vi skall se vad det blir av det.
Dags för projektarbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar