måndag 8 februari 2010

Loppis

Helgen är över och en ny vecka börjar. Några större projekt som man borde hinna med denna vecka men ännu känner jag ingen panik.
Helgen blev precis så skön som planerat. Fredagen njöt vi av varandras sällskap. Maten var god och cidern kall.
Lördagen spenderades till största del i mammas sällskap. Hårfärgning och ett loppis besök. Fyndade några inredningsprylar för en billig peng. På kvällen hann jag leka med busfröna lite.
Klänningen börjar ta form och jag ser det inte som omöjligt att hinna få den klar till söndag kväll.
Igår for vi tidigt tillbaka till vasa så att vi skulle hinna njuta lite av ledigheten ännu. Solen värmde mer än den brukar och det kändes riktigt hur varmt det blev i bilen när solen lyste rakt in.
Snart blir det att fara till skolan och ha två lektioner. Ikväll blir det aerobic, om inte halsen blir värre.
Denna kombination fyndade jag, passar perfekt på vårt glasbord.


Även denna "ljusstake" för 0.90 € hittade jag. En plats på vårt vardagsrumsbord fick den.

Trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar