fredag 5 februari 2010

Kort kort

Ett kort inlägg hinner jag göra innan jag måste göra klart maten tills B kommer hem. Potatisarna kokar på spisen men fiskpinnarna skall stekas. :)
Sen blir det att styra kosan hemåt. Ikväll skall vi ut och äta och fira alla hjärtans dag en vecka för tidigt. Vi kom fram till att det kan bli stressigt nästa helg så vi tar ut det i förskott. Bättre så än att det inte alls blir av. Jag längtar så efter maträtten som jag har planerat att äta, friterade jätteräkor med remoulade sås. Senast jag åt det var det himmelriket. Hoppas det smakar lika gott ikväll också. Sen blir det på en cider till puben och de obligatoriska nötterna. Jag kommer att trivas så ikväll. En hel kväll tillsammans med B utan att man har läxor eller annat som gnagar i bakhuvudet. Egentligen finns de nog där men jag skall glömma dem för en stund. Jag hinner nog återkomma till dem senare i helgen.
Imorgon skall jag umgås med mamma. Får se vad vi hittar på. Åtminstone borde mitt hår få lite färg i sig.
Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Trevlig helg vännen! Och hoppas det smakar! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt! Kul att du också har fyndat ngt, ibland har man mera tur :) Jo imorgon kommer jag nog, känner ett måste för nästa vecka har ja skola till kl 19 så det blir lite tajt och antagligen är jag ganska trött också! :) Vi ses!

    SvaraRadera