måndag 1 december 2014

Monday all over again

Helgen var fullspäckad med program. Så mycket så jag vet inte var jag skall börja. Tid eller ork har jag heller inte för att göra en lång rapport som det brukar bli på måndagar.
Vi säger så här istället, jag hann inte med hälften av vad jag tänkte mig men ändå hade vi tillräckligt med program. Jag hoppas hinna göra ett skilt inlägg om den fina middagen på lördag.
Nu tar vi nya tag inför en spännande vecka. Idag hann vi till och med ta julkort som vi förhoppningsvis hinner beställa imorgon. Det blev ett check, många kvar denna vecka... På fredag sticker jag och sambon iväg på barnfri semester över helgen. Vi skall äntligen fira våra 10-år tillsammans. En weekend i Stockholm med ett besök på Skansens julmarknad låter inte helt fel i mina öron.

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar