tisdag 7 januari 2014

Nytt år - nytt försök

Försöker komma igång med bloggen på nytt.. Vi får se hur länge det håller i sig denna gång. Jag skall göra ett tappert försök.

Ett nytt år är här och jag välkomnar varmt det nya året! Det hände så mycket under 2013 att jag blir alldeles slut bara jag tänker på det. Både bra saker och mindre trevliga saker.
Under årets gång hann jag med flera resor, både som gravid och med en liten bebis, blev utexaminerad ekonomie magister, jobbade heltid, födde vår son, varit på begravning, levt ett sömnlöst liv med ett spädbarn och en massa andra saker...

Synd att jag inte har haft någon blogglust den senaste tiden. Det är så mycket som har lämnat "odokumenterat". Därför vill jag nu försöka få liv i denna blogg, dessutom handarbetar jag mycket nu. Länge var sticklusten som försvunnen men innan jul blev det många julklappar och lusten att sticka har jag ännu inte tappat. Det är roligt att få visa för er sen vad det är som finns på stickorna och hur resultatet blir sen.

Vi börjar lite försiktigt med två små projekt jag gjorde i höstas till lillprinsen.

Blå sockor som nu börjar varar för små

Vantar som nu är för små


Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar