måndag 13 januari 2014

Nya brillor

Idag har jag äntligen fått beställt nya glasögon till mig. Billigt blev det ju inte eftersom alla de bågar som var skyltade med -50% eller -30% inte passade mig... Mitt ansikte var för smalt för de bågar jag föll för till en början så det blev ett par som var "helt ok". Ett krav jag hade var att de skulle kännas stabila och hålla en del slitage. Jag har på känn att de kommer att åka av utan förvarning nu som då när lilla killen blir äldre. Redan nu märker jag att han är intresserad av glasögonen och vill dra i dem.
Jag försökte googla efter bågen som jag valde men märkte att jag inte minns hur den såg ut.... Det var i alla falla någonting i den här, eller den här eller den här stilen. Märket var i Tiffany och de var turkosa på insidan. Så mycket minns jag. Efter 1-2 veckor borde jag ha ett par nya brillor på näsan.

Dags att dra på sig varma handskar och ytterkläder. Projekt "få igång volvon" skall äga rum.

Therese


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar