söndag 29 september 2013

Gainomax protein drink

Idag var jag och Björn på en rask vagnpromenad på förmiddagen. Höstvädret var helt underbart. Solen sken och luften var frisk. Colin började sova i vagnen kl. 10 och han sover där ännu (kl. 12.)! Men när vi kom hem behövde nog vagnen dras över mattkanten en stund innan han accepterade att sova i den stillastående vagnen. Hoppas att han sover åtminstone en timme till! (upd. borde inte ha sagt något.....)


Jag slapp med i en Buzzador kampanj för Gainomax återhämtningsdrycker. Idag efter promenaden testade jag och Björn varsin dryck. Vi valde båda två vaniljsmaken. Jag har aldrig tidigare testat Gainomax drycker eftersom jag tycker de är aningen dyra. Jag har mest kört med olika pulver som man blandar till själv. Vaniljdrycken var riktigt god och den hade ingen sträv eftersmak som många pulverdrycker har. Det var också lagom mycket att få i sig strax efter träning och jag kände mig inte lika hungrig efter promenaden som jag annars brukar göra. Första gången får drycken godkänt både till smak och funktion. Men man borde nog testa den under en längre tid för att få en uppfattning om drycken fungerar bättre än andra som jag provat.

Gainomax i smakerna vanilj och päron
Jag har ännu en dryck i päronsmak att dela ut så om någon vill prova den är det bara att hojta till!

Att vara Buzzador innebär att man provar produkter och samtidigt marknadsför dem via word-of.mouth till bekanta. Läs med här.



Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar