tisdag 7 januari 2014

Julens stickade klappar

Till julen blev det som vanligt mycket sockor. I år stickade jag speciellt mycket av restgarn. Roligt att få användning av en massa små nystan som annars inte blir använt till något.

Kusinen fick svartvita sockor. 

Colins stora kusin fick nästa identiska svartvita sockor.

Svägerskan fick dessa sockor, ser lite märkliga ut när de inte är uttöjd över foten...

Colins  mellankusin fick dessa.

Svägerskans karl och min syster fick svarta vantar.

Colins minsta kusin fick ett par tågsockor.

Pappa fick ett par sockor stickade av många restgarn.

Min moster fick en flaskvärmare.

Mammas karl fick ett par sockor, även dessa i svartvitt.

Colins stora kusin fick även en döskallehalsduk.
För tillfället tycker jag det är roligt att sticka mönster så det blir mycket sådant för tillfället. Mest blir det gåvor så ännu kan jag inte visa upp något av de projekten.


Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar