tisdag 22 november 2011

Mumin berlockarmband

Vardagen rullar på. Ikväll får vi fint besök av Emmi och Martin. Skall bli roligt att träffas. Som vanligt alltför längesedan...

Nu tänkte jag passa på att visa mitt armband som jag fick till min födelsedag i somras. Då fick jag själva armbandet och fyra berlocker. I höstas när vi var på resa passade jag på att köpa två berlocker till, eller Björn köpte den ena till mig. Jag har hittills bara sett dessa berlocker i äkta Moomin shops så det gäller att passa på när men besöker en, eftersom att en finns på Vanda flygfält kommer jag att passa på varje gång jag har vägarna förbi.
Detta armband är nog det dyraste smycket jag äger för tillfället. Jag har aldrig varit den som har brytt mig dyra märkessmycken så därför existerar bara billigt skräp i mitt skåp. Björn brukar skämta att om det börja brinna i vår lägenhet så är armbandet det vi räddar. Men riktigt så dyrt är det nog inte sist och slutligen. Men ett stort emotionellt värde har det för mig.

På resande fot förvaras självklart mina smycken i min Lilla My väska.

Muurla design



Lilla My

Stinkki

Hattifnatt

Sniff

Muminmamman

Muminhuset

Nu skall vi plocka upp lite här hemma innan vi får besök!
Trevlig afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar