fredag 11 november 2011

Jakten fortsätter

Har varit på min andra och sista föreläsning för denna vecka. Nu skulle det vara helg då. Skall bara fixa klart portfolion först. Den är inte riktigt klar ännu.. Lite korrekturläsning och sådant som krävs ännu. Men den skall bli klar innan vi styr kosan till hemtrakterna idag. Och innan det skall jag också och klippa mig. När man själv börjar se de kluvna topparna känns det som att det har gått för länge sedan förra klippningen...
Lägenheten som vi tittade på igår var rätt så liten. Vi skall kanske och titta på en en gång till eftersom att det hade blivit något missförstånd med de tidigare ägarna. Men med 13 kvm mindre och dyrare hyra så ser det inte så lovande ut trots allt. Vi fortsätter väl att leta vidare. Så om någon av mina läsare har något bra tips vill jag gärna höra dem! Vi letar alltså efter en mysig trea, rätt så stor, på första våningen i ett höghus eller i ett rad- parhus. Ett annat alternativ som jag också är sugen på är en "lägenhet" i ett egnahemshus så att man därigenom har tillgång till en gräsmatta och lite privatliv från gatan. Hör gärna av er om ni vet något som skulle passa oss.

Jag måste bara visa en bild på denna produkt som jag köpte igår. "Skall de vara så här?" Tuben är halvfylld och den är inte använd. Finns det inte ett smartare produktionssätt så att man skulle undvika det onödiga tom-utrymmet. Jag känner mig dessutom lurad. Har jag betalt för en helt tub vill jag väl också ha det. En liten försjunkning kan jag förstå men så här mycket har jag inte sett tidigare...

Jag hoppas att jag säger detta för sista gången nu; skall skriva klart portfolion.
Ha en trevlig helg och Grattis alla pappor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar